Translate

poniedziałek, 27 października 2014

Zapowiedź zimy

 Witajcie kochane czytelniczki.
Nie wiem, czy to za sprawą ostatnich chłodnych dni, czy też zmiany czasu, coś "kliknęło" w mojej głowie i w zakładce "pory roku" pojawił się napis ZIMA .
    Za oknem słoneczko, jakby zrobiło się trochę cieplej a ja mam przed oczami obsypane śniegiem drzewa, oszronione gałązki i świąteczną choinkę.Błagam, powiedzcie, że nie zwariowałam !
    Jak głupia przeglądam stare magazyny i buszuję w sieci w poszukiwaniu zimowych inspiracji.
W oko wpadły mi szydełkowe ozdoby choinkowe, zwłaszcza gwiazdki.
Postanowiłam spróbować.Na razie zrobiłam kilka, ale na pewno powstanie ich więcej. Już widzę obsypaną nimi choinkę :)
  Udało mi się też zrobić porządek na grządce pod moimi oknami ( w końcu ).
Tak to wyglądało przed-rozpacz z nędzą.
Pościnałam zeschłe liście, poprzesadzałam niektóre roślinki i posadziłam trzmielinę.
Tu i ówdzie wetknęłam kilka cebulek czosnku ozdobnego. Trochę rozjaśnią kącik, bo rabatka przez większość dnia jest zacieniona.
  Jeszcze tylko muszę obsypać grządkę korą i już nie będę się wstydzić mojego " kawałka podwórka".

Pozdrawiam serdecznie. Basia
PS.Wybaczcie mi nie najlepszą jakość zdjęć.Ostatnio mój aparat odmawia mi posłuszeństwa.B.


1 komentarz: